23.6.07

self evident


det är dagen efter.
och jag är nöjd mjuk varm loving. jag sjunger med i gammal musik, jag gråter framför teven för att det är så jävla fint.

ibland blir jag sönderslagen av allt det fina
som att det är så mycket fint underbart vackert i bröstkorgen
att det blir svårt att andas, som att jag måste hålla hårt i revbenen så hjärtat
inte tränger sig ut och exploderar.

mina känslor är alltid jävligt fysiska, och mitt fysiska är alltid jävligt psykiskt.

det var midsommar igår och förutom att jag lyckades tappa bort ett paket tobak, papper och popcorn för 120 spänn, så var det en hemskt fin kväll, tillsammans med jessica, karin och tomas, tillsammans med öl, smuttvin chokladkakor, sprit och lite love-making.

jag är bakfulllycklig och saknar en hög med människor men jag har det fint i ljuset av min lampa, en snartdusch och massor av gilmore girls som gör mig lycklig från alla håll.