23.6.07

baksmällan drar ner mig lite,
nackvärk som blir värre hela tiden

nu har jag haft min stund av gammalgrinig tant
tack så mycket det hjälpte. det hjälper alltid.

imorgon måste jag komma ut ur lägenheten. idag är det bara fint,
att vara hemma men jag vill inte behöva krypa omkring i mig själv
jag blir så nervös av det.

som att jag kommer lossna här och ramla flera år tillbaka i tiden.

jag tror det är det jag fastnar lätt i också,
jag köpte en våg för ett tag sedan
det kanske inte var en sådan jävla bra idée egentligen
men jag gjorde det på impuls och det har varit bra

jag trodde jag vägde 67 ungefär,
jag har aldrig vägt så mycket men jag trodde jag blev större

nu säger vågen 51
och det är inte jobbigt eller galet
jag undrar mest varför

jag äter ju jävligt mycket chips liksom
och det var längesedan jag var på friskis och svettis förutom i ärende att kräva pengar av dom.

fast det kanske räcker att titta på skylten då och då.